Wpisz szukany kurs:
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta z uwzględnieniem kształtowania postawy asertywnej, rozpoznawania typów klienta oraz skutecznego reagowania na trudne zachowania nabywcy.
Po ukończeniu szkolenia słuchacze otrzymują zaświadczenie zgodne z obowiązującym wzorem MEN.
Organizacja zajęć
Szkolenie obejmuje 8 godzin dydaktycznych realizowanych w ciągu jednego dnia.
Terminy warsztatów będą aktualizowane na bieżąco na naszej stronie internetowej w zakładce HARMONOGRAM.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego w ustalonym z Państwem miejscu i terminie.
Zapewniamy
Każdemu uczestnikowi szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz catering.
Szczegółowe informacje i zapisy
Dział Szkoleń Menadżerskich, kursy@mckk.com.pl,
tel. 724 555 552 lub 887 380 069
Spółka zarejestrowana pod nr KRS 0000129561 w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Kapitał zakładowy: 50 000,00 PLN.
NIP: 692-000-17-80
© 2014 MCKK - wszelkie prawa zastrzeżone